Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.

NOVINKY

arr3HALO IMUNSEENHALO IMUNSEEN – výživový doplnok vo forme sirupu. Halo Imunseen je jedinečná kombinácia... arr3Deodorant Dr. NonaDeodorant Dr. Nona - obsahuje, okrem iného, bioorganominerálny komplex (BOMK) z Mŕtveho mora. Spolu... arr3Letná AkciaPre viac informácií ma kontaktute na info@arche-drnona.sk ... arr3Dakseen akciaPre viac informácií ma kontaktujte na info@arche-drnona.sk Bližšie informácie o produkte nájdete na...

NAJPREDÁVANEJŠIE

naša cena 51,90 EUR
skladom
naša cena 34,60 EUR
skladom
naša cena 55,40 EUR
skladom

TOVAR V AKCII

naša cena 34,60 EUR
skladom


KONTAKTY

Helena Horváthová
Belinského 14
85101 Bratislava
tel: +421 918 387 086
info@arche-drnona.sk

Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

pre predaj tovaru prostredníctvom internetového obchodu www.arche-drnona.sk

Prevádzkovateľ obchodu:

Helen Horváthová
Belinského 14
Bratislava 85101

Nie sme platcami DPH.

e-mail: info@arche-drnona.sk

telefónne číslo: +421 918 387 086

Obchodné podmienky sú súčasťou uzavretej kúpnej zmluvy medzi predávajúcim na jednej strane a kupujúcim na strane druhej. Všetky zmluvné vzťahy sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. V prípade, že je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami zákonom č. 40/1964 Z. z., občiansky zákonník, zákonom č. 250/2007 Z. z., o ochrane spotrebiteľa, zákonom č. 108/2000, o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji, zákonom č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode, všetky v platnom znení. V prípade, že je zmluvnou stranou podnikateľ riadia sa vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami zákonom č. 513/1991 Z. z. v platnom znení.

Vymedzenie pojmov

Spotrebiteľská zmluva je každá zmluva bez ohľadu na právnu formu, ktorú uzatvára dodávateľ so spotrebiteľom.Predávajúci (dodávateľ) je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy koná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. 

  • Kupujúci - spotrebiteľ je fyzická alebo právnická osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo používa služby pre osobnú potrebu alebo pre potrebu príslušníkov svojej domácnosti.
  • Kupujúci - podnikateľ je právnická osoba, ktorá koná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti a nakupuje výrobky alebo užíva služby za účelom svojho podnikania ich ďalším predaja či obchodovaním s nimi. 

Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy

Kupujúci si vyberie produkt na základe aktuálnej ponuky uverejnenej na tejto internetovej stránke, tento výber potvrdí kliknutím na tlačidlo "Kúpiť". Po ukončení nakupovania skontroluje obsah košíka a prejde "Objednať tovar", kde vyplní informácie potrebné k úspešnému splneniu objednávky (adresa, email, telefónne číslo, spôsob platby, dopravy a pod.). Ak má zákazník záujem o registráciu či odber noviniek, zaškrtne svoju slobodnú voľbu v objednávkovom formulári. Registrácia a odber noviniek však nie je podmienkou. Po výbere spôsobu doručenia je zákazníkovi hneď zobrazená celková suma objednávky. Kliknutím na tlačítko "Dokončiť objednávku" zákazník potvrdí objednávku a odošle ju predávajúcemu.

Objednávky uskutočnené prostredníctvom internetového obchodu www.arche-drnona.sk sú záväzné. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil a súhlasí s týmito obchodnými podmienkami.

Návrhom na uzatvorenie zmluvy je umiestnenie ponúkaného tovaru na internetovej stránke www.arche-drnona.sk, zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim a prijatím objednávky predávajúcim. Toto prijatie predávajúci bezodkladne potvrdí na zadaný email kupujúceho, na vznik kúpnej zmluvy však toto potvrdenie nemá vplyv. Takto uzatvorenú zmluvu je možné meniť telefonicky alebo mailom, na potvrdenie zmeny je však nevyhnutný potvrdzujúci mail druhej strany. Zmluvu je možné zrušiť na základe dohody oboch strán.

Informácie o jednotlivých krokoch vedúcich k uzatvoreniu zmluvy vyplývajú z týchto obchodných podmienok a kupujúci má vždy možnosť pred samotným odoslaním objednávky túto skontrolovať, prípadne ju opraviť.

Zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku, ak tomu nebránia okolnosti na strane predávajúceho ani kupujúceho, je možné uzatvoriť zmluvu v inom, pre obe strany zrozumiteľnom, jazyku.

Ceny

Ceny jednotlivých produktov sú uvádzané ako koncové. Nie sme plátcami DPH.

Konečná cena je uvádzaná v objednávkovom formuláre tesne pred odoslaním objednávky, vrátane všetkých ostatných daní a poplatkov (balné, poštovné...), ktoré musí spotrebiteľ pre získanie výrobku alebo služby zaplatiť. Túto cenu nie je možné predávajúcim jednostranne meniť.

Platobné podmienky

Kupujúci môže kúpnu cenu zaplatiť: 

  • prevodom
  • dobierkou
  • platbou prostredníctvom platobnej karty
  • vkladom na účet na číslo účtu 4006785425/7500. Účet je vedený v ČSOB banke. 

Dodacie podmienky

Doprava je zabezpečovaná Slovenskou poštou. Dodacia lehota je do 7 pracovných dní alebo podľa dohody. V prípade, že nie je tovar skladom, alebo je dĺžka dodania niečím obmedzená, zákazník je bezpodmienečne informovaný mailom alebo telefonicky.

Cena poštovného závisí od spôsobu dodania.

Prevzatie tovaru

Kupujúci má povinnosť objednaný tovar prijať, prekontrolovať neporušenosť obalu, či zásielka nevykazuje zjavné znaky poškodenia. V prípade zistenia poškodenia je potrebné spísať zápis/protokol o poškodení s doručovateľom; pokiaľ kupujúci zistí poškodenie či iné nezrovnalosti až po prevzatí zásielky, je povinný bezodkladne kontaktovať predávajúceho. Pri nedodržaní tohto postupu môže byť kupujúcemu zamietnutý nárok na reklamáciu tovaru.

Kupujúcemu spotrebiteľovi je vyššie uvedený postup doporučený, pri jeho nedodržaní však nie je nijak dotknuté právo na uplatnenie reklamácie.

V prípade, ak je zásielka porušená, kupujúci tovar neprevezme a spíše s doručovacou spoločnosťou protokol.

Reklamácia a jej uplatnenie 

  • Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí kupujúcim.
  • Predávaná vec musí mať požadovanú, prípadne právnymi predpismi ustanovenú akosť, množstvo, mieru alebo hmotnosť a musí byť bez vád. 

Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby ukončenia reklamačného konania (odovzdanie opraveného výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie) sa do záručnej doby nepočíta. V prípade výmeny veci za novú, začína plynúť nová záručná doba od jej prevzatia.

Predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi ihneď, ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

V prípade uplatnenia reklamácie, zašle spotrebiteľ tovar zabalený do obalu vyhovujúceho preprave spolu s popisom vady a kópiou dokladu o kúpe na adresu predávajúceho:

Helen Horváthová

Belinského 14

85101 Bratislava

e-mail: info@arche-drnona.sk

telefónne číslo: +421 918 387 086

Kupujúci má právo na úhradu nevyhnutných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením práv zo zodpovednosti za vady. V prípade uplatňovania reklamácie sa odporúča spotrebiteľovi mailom oznámiť, že daný produkt vykazuje chybu a akým spôsobom sa prejavila. Na základe týchto informácií sa odporučí spotrebiteľovi ďalší postup pri vybavovaní reklamácie.

Storno objednávky

Spotrebiteľ má právo stornovať objednávku bez akejkoľvek sankcie do doby expedovania tovaru, o čom je spotrebiteľ informovaný na email, ktorý zadal pri objednávaní. Objednávku je možné stornovať e-mailom alebo telefonicky.

Ochrana osobných údajov

Informácie o zákazníkoch sú spracovávané v súlade so zákonom č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov, v platnom znení. Kupujúci uzatvorením zmluvy súhlasí so spracovaním  a zhromažďovaním osobných údajov v databáze prevádzkovateľa až do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním doručeného na adresu sídla predávajúceho alebo na email info@arche-drnona.sk. Osobné údaje kupujúcich prevádzkovateľ nepredáva žiadnej ďalšej osobe, výnimku tvoria externí dopravcovia, ktorým sú osobné údaje predávané za účelom splnenia objednávky, teda doručenia tovaru kupujúcemu.

Uzatvorená zmluva je predávajúcim uložená a nie je kupujúcemu dostupná.

Kupujúci súhlasí, aby mu predávajúci poslal na jeho email informácie o stave objednávky a prípadne dotazník spokojnosti. Rozosielanie informačných reklamných mailov – tzv.newsletterov - informácie o aktuálnych ponukách, prezentáciách, súťažiach, a pod. zákazník odsúhlasí  podľa svojej vôle v nákupnom košíku, alebo priamo vyplnením formulára na odber newletterov. Súhlas podľa predchádzajúcej vety môže kupujúci kedykoľvek odvolať na email info@arche-drnona.sk.

Záverečné ustanovenia

Tieto obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetových stránkach www.arche-drnona.sk v deň odoslania objednávky kupujúcim, ktorý ich bezvýhradne prijíma.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na prípadnú zmenu či doplnenie  obchodných podmienok.

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 17. 06. 2017.